Viff

Taiga ligger just nu under bordet (och mig) och voffar i sömnen. Det är nog det sötaste ;D Och matte är glad över att hon är trött också (vi sprang faktiskt imorse), får jag lite mer ro till att plugga. Tenta är inte långt bort, men det känns som om jag börjar få kläm på det nu =)

Lilla Trassla är i säkerhet också, hon får ju ibland för sig att hon ska följa med på promenad med hunden, och då jag inte vill att hon ska veta vart stora vägen är så brukar jag försöka villa bort henne. Vilket igår resulterade i att hon "gick vilse", hem kom hon inte iaf, inte förns 12 på natten/kvällen. Imorse ville hon också med på promenad (dumma katt) och kom hem nyss aldelles blöt och hungrig :P

Nog om detta! Tillbaka till plugget..



Såhär fint är det inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0