Prinskullen

Nu sitter jag här med kaffet på min vänstra sida, Taiga har gått och lagt sig igen, tror hon är lite uttråkad ;D hehe. Lilla tjej..

Vi har iaf tagit oss iväg till "Prinskullen" den här morgonen, med svärmor. Ett naturreservat tydligen, alltid undrat vad skylten prinskullen skulle leda mig, nu vet jag! Där satt tydligen prinsen och tittade ut mot sitt slott, Stjernsund, för länge länge sen =) Mycket fint var det iaf! Dock kunde vi inte gå hela rundan runt, alldeles för blött. Vi får gå senare i sommar när fåren och lammen kommit dit och det torkat lite helt enkelt (:

Nu är ännu en tvättmaskin påslagen och jag funderar på att göra Taiga sällskap...



Ingen groda såg vi idag heller

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0