Ensamma

Vi har pojkvän/sambo och husse fritt, jag och husdjuren. Skönt? Mja, inte på kvällarna iaf.. Lite läskigt att bo mitt ute på landet med en granne 800 meter bort och vara aldelles ensam. Men.. vad skulle kunna hända? Jag vet inte, men funderar starkt på att tvinga Taiga sova inne inatt, så bra vakthund som hon är.. :P

Det som är skönt är att nu kan man städa! Utan en pojkvän i vägen som tycker sig kunna spara allting. Inte för att jag ska slänga nånting, nej nej, bara plocka undan =) Ska ta tag i städahelahuset projektet medans pojke är på fiskesemester på Åland imorgon.

Idag har vi fått nya dörrar! Ytterdörren går att låsa! :D Och jordkällaredörren kommer hålla kylan utomhus på vintern. Detta är så fint så fint, ska måla dom också! I nån tjeck färg, lila? Blå? Svart? Nått som matchar vårat röda torp helt dock, lila går bort alltså..

;D


Ska nog slänga ut Taiga iaf, hon är ju trots allt en utehund + att jag misstänker att hon äntligen börjar tappa vinterpälsen! Kan ju låsa dörren istället!




Vattenpipepremiär snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0