Cirkus Mixi

Idag var det Cirkus i bion, nästan hela dagen. Jag satt och pluggade hemma medan Acke var där och hjälpte till, men sen helt plötsligt fick jag åka och hämta och leverera pizzor. Sen fastnade jag där med ;D Må säga att di är väldigt duktiga, jag klarar inte av sånt där iaf ^^ Stackars Acke fick vara ljudtekniker, gjorde några få missar men tror inte man märkte det så väldigt mycket som publik :P



http://cirkusmixi.ungaornar.se/

Igår var vi på majbrasa i Askersund, och Motorcykel karavan! Minst 1000 st varje valborg som åker från torget i Askersund till Skyllberg för att se majbrasa där ;D Dom gamla mc:arna är finast! Vill ha en sån där med sidovagn ^^

Nu ska det fortsättas att pluggas lite till innan läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0