31 Maj 2010

Åhååååååhååå SOMMARLOV!  Förutsatt att jag klarade tentan såklart, men det ska nog gå vägen.. (:                      

1 Juni imorgon. vad detta går fort, sommar sommar sommar ;D Om mindre än 2 veckor sitter jag med Taiga på ett nattåg på väg upp till Bräcke, ska bli skönt att få komma hem lite :) Sen är det fullfart, Tallin och SummerJam i Köln, sen 1 månads jobb och sen lite sommarlov igen. Fint!

Nu måste jag iväg för att handla, vi har ingen mat hemma =/ Dessutom måste jag svänga förbi (omväg) svärmor först, glömde visst min plånbok där igår :P Taiga får stanna hemma, hon tycker det är för tok för varmt..



men hon är ganska så fin ändå.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0