mooooooooney

Pengar kommer rulla in nästa vecka! Blir säkert bara runt 600 kr.. Men! För de pengarna ska jag shoppa skor och toppar ;D Har levt på nada inköp de senaste 3 veckorna, det är nyttigt men ack så tråkigt.


Hittade bilder på Taiga som liten liten skit. Åh, di är så söta hundar när de är bebisar. Men klagar inte att jag slapp jobbet med det. =P Hon är ju så fin nu!
Och trött är hon nu med, när jag vaknade imorse stod hon (fastkedjad vid ladan) och "lekte" med en stor, svart hanhund. Suprise! Hann inte reagera så mycket innan en svart volvo kom i full fart, en man klev ur och ropade - "Det där är min!" Hehe. Men det gick ju bra! Kunde gått mycket värre, t.ex slagsmål..

--------------->              


Nu ska jag förbereda mig inför imorgon. Upp 05.15, ta bussen 06.50 och hemma igen runt 18.00. Fint dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0