Boom

Våran granne Anders är för söt ;D Han blev så glad igår när vi fixade Boom biljetter att han var tvungen att dricka upp Ackes rom ^^ Hehe Acke kröp i säng kl halv 7 imorse, slocknade och snarkade som en tok.. Jag gav upp på en gång och la mig i soffan för att få sova några timmar till. Med finaste katten Trassla såklart!



Det var tur att jag och Taiga tog långpromenaden "imorse" innan det började regna. Nu nöjde vi oss med en kort promenad till brevlådan, nu har stackars finaste somnat igen. Blev nog en tuff natt för henne med, skrällande gubbar och "kvällspromenaden" kl halv 6 på morgonen. Haha!

Har ägnat dagen åt att plugga psykologiska utvecklingsteorier, borde sätta igång med kognitiv psykologi nu.. Tenta nedräkning - 4 dagar

Jace Everett - Bad things



Dessi & Jag ska till Gröna Lund!
Acke lovade mig igår i dimman att han skulle bjuda på en resa till Sthlm och Dessi + att han tar Taiga ;D
Wunderbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0