Vargspår på området



Där borta gick den över! Vargen, eller lodjuret. Men jag satsar på att det var en varg. Hoppas den inte uppehåller sig länge i dessa skogar runt omkring, brukar tydligen bara gå förbi. Men jag tycker ändå det känns otäckt. Faktiskt. Så nu tvingar jag Acke att följa med mig ut och kissa Taiga på kvällarna (brukar jag göra ändå men men).

Annars är det bra! Ringde mormor & morfar idag! Dom blev så glada SÅ över att vi ska komma hem, storebror och jag plus Maria, storebrors sambo och hundar =) Det blir så fint så fint

Och jag ska minsann börja träna! Ringa och boka instruktörstid imorgon! Sen så! Ett helårskort för 1600 tycker jag är billigt! Gäller bara att utnyttja det också ;D Men det ska vi väl kunna lyckas med..

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0