Lördagstenta..

Sitter och pluggar.. eller försöker. Känner inte alls för att ha tenta på lördag! Så det så.. fast det vore ju ännu värre om det var imorgon, hehe ;D

Och Taiga är inte ett dugg rolig nu, ingenting duger, det gnälls och ylas. Tror jag också ska börja med såna fasoner när jag löper.. ^^

Positivt är iaf att det är otroligt fint ute, rimfrost och vitt överallt! Tar med mig kameran vid varje promenad nästan =)
Och ännu mer positivt är att jag åker hem till Jämtland snart igen! Fredag den 12 feb kommer storebror och hämtar upp mig och Taigis med bil i Örebro, och vi åker hem igen på måndagen. Mormor fyller nämligen 80 år! Joel fyller iofs också, 28.. och Taiga fyller 3! Kalashelg! :D :D


Nja nu tror jag att jag slänger ut den där hunden, fixar iordning lite te och sätter mig med en filt och anteckningshäftet, så kanske det dunkas in något vettigt.



Hehe fick lite bilder av Dessi, ÄNTLIGEN!. Från nyår och från när hon var här i höstas:



:D Nu sitter jag och funderar på när jag ska ta mig till hufvudstaden Stockholm och Dessi, vi pratade nämligen nått om "gå ut helg".. Remember Dess?

Najj! PlugG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0