27/01-2010

Idag var en mycket kortare dag än planerat, på schema stod att vi skulle sluta 17.00, fröken sa hej då klockan 15.12. Glad Esther! Tvingade Acke att komma och hämta mig i Hallsberg ;)

Vägen hem blev kanske lite längre än väntat, den lilla fina lätta golfen klarade inte riktigt av snömassorna utan vi (jag och golfen) fastnade lite lätt mitt i backen.. Ringde efter Acke som åkt i förväg med firmabilen som fick komma med spade och Taiga (: Men det gick ju bra! Nu står den här ute fint parkerad och garanterat översnöad igen.. Acke hoppas på att det snöar så mycket att han inte kommer iväg imorgon.. dock har det ju plogats nu så, njaaee

Jag och Taiga skolkar oavsett snömängd. Vi måste nämligen träna, på gymmet i Askersund, hämta mer ved och leka leka leka i snön samt fixa lite lasagne! Det måste vi göra.

På fredag är det sthlm som gäller!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0