04-01-2010

Det känns konstigt att skriva 2010..

Bilresan hem gick bra, men gud vad trött jag var när vi kom hem, jag och Taiga. Borde kanske ha tagit några fler raster.. Men det gick ju bra! Hem kom vi.
Väl hemma möttes vi av Acke, den härliga vegetariska rätten pasta med tonfisk och 2 sovande katter (som Taiga fick liv i) ^^.

Idag är Acke iväg och jobbar, jag sitter här och försöker plugga (A) och det är bara -2 grader kallt ute (!). Saknar kylan lite faktiskt, -2 är ju ingen riktig vinter usch. Skönt ja, men fel :P
Lottis fyller år idag också, så det blir middag med efterrätt ;D Tror jag hörde Acke säga nåt om att jag skulle laga min pastasås med lax.. men jag kan ju ha drömt.


Några härliga bilder:









Nyår får sammanfattas med 2 bilder ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0