Vintern 2010

Jag är en av alla (?) dem som INTE klagar på vintern (eller sj). Utanför fönstret just nu är det - 5 grader, det är 1 meter snö och solen lyser och värmer. Kan det bli mer underbart?
Jo iofs, om jag inte vore sjuk, förkyld och hostig skulle det vara mer underbart. Men det struntar jag i! Tog med mig Taiga till Askersund och tittade på alla ankor som trycker i hamnen =)





Taiga tyckte nog mest att matte var dum eftersom hon inte fick hoppa ner på isen och jaga stackarna ;D hehe


Nu sitter vi här inne, det brinner i kökspannan, jag har gjort nyponsoppa. Nu ska det kureras! Kanske plugga lite också, för en gångs skull kan man väl lyckas plugga längre i förväg än veckan INNAN tentan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0