Slöigaste

Den har dagen har varit allt annat än produktiv. Jag somnade vid 03.00 fredag kväll med stora drömmar om denna lördag. Har inte uppfyllit någon! Vaknade vid halv 12, tog med mig Taiga i snöblask och snöblandat regn på en ganska så lång morgonrunda, sen har det inte gått annat än utför.

Våran väldigt välbehövliga ved har inte anlänt. Det gjorde att vi, både jag och Acke (mest Acke) tappade suget för allt, bland annat Shure Brothers spelning i Motala. Så nu har vi stannat hemma, spelat en massa Heroes III of might and magic och stekt pannkakor i värmen av veden som vi skrapade ihop. Nu är klockan 20 i elva på kvällen och jag vet inte riktigt vad... Imorgon blir det långpromenad med Taiga! förhoppningsvis...



Visst är det skönt att göra absolut ingenting då och då. Men det här var det värsta jag varit med om på länge ;D

Hajj & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0