Close your eyes, you might see something beautiful

Helgen har varit toppen. Taiga gillar att åka tåg och är världens lugnaste och finaste och duktigaste vovve, har jag hört många gånger denna helg =)
Vi har ätit ihjäl oss, nästan.. Mormors kakor, mat och efterrätt är för svåra att motstå, dessutom lever man bara en gång.
Igår kom jag hem, ungefär kl 18.00. Vi åkte buss från Örebro (där Joel och Maria släppte av oss), jag och Taiga, också det utan några som helst problem och gnäll.

Nu är vi hemma som sagt och jag kämpar med att plugga, insett att tentan är på torsdag och jag har knappt pluggat nånting, MEN man ska vara lugn och fin ;P
Imorse var jag sur, på Acke. Ingen ved inne eller ute, nej man måste kämpa med att såga veden (husets gamla fasad) först. Kallt i huset och ingen tid eller lust till "karlagöra".. Nu brinner det dock, i ren protest ;D

Fina helg. Mormor 80 år! Fina mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0