Taiga på vift

Taiga är på vift, ute på galej =) Nej hon har inte rymt, hon är iväg med Lottis. Det började med att dom skulle ut på promenad, sen hamnade dom i Örebro tror jag :D Hehe jaja, bara hon kommer hem är jag nöjd, känns lite tomt faktiskt, något som saknas..

2 dagar kvar av praktiken, på fredag är jag ledig! Då ska jag pallra mig iväg till gymmet, har inte orkat det, långa dagar och Taiga som ska få sin motion också, men det är på G!
Idag gick jag med sjuksköterskan, mycket administativt arbete har dom - inte så roligt för mig att kolla på kanske, men jag vet iaf vad jag kommer att syssla med om jag hamnar som sjuksköterksa inom kommunen sen.

Göteborg var bra och intensivt, mycket fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0