Göteborg

Ännu en praktikdag avklarad, det är jätteroligt och det går bra. Men jag är såå trött! Inte ett dugg van vid dessa långa dagar fyllda med aktivitet och jobb.
Berättade jag att jag fått sommarjobb! Ska vara vikarie på samma avdelning som jag är nu! Det kommer bli jättebra, eftersom jag redan känner till stället. v29-32.

Imorgon drar vi till Göteborg för att se Jethro Tull! Kommer hem på söndag igen, blir nog väldigt roligt, har inte så bra koll på vad det är för sorts band, den sorts musik som Acke och Anders tycker om.. hehe. Nejdå, det blir toppen! Alla band är bra live =)



Men det ser ju speciellt ut..

Ska försöka klara av en seminarieuppgift på tåget också, lär aldrig bli av men jag ska försöka. Ska tydligen vara klart tills på onsdag, så lika bra.
Taiga ska vi dumpa på dagis och katterna får klara sig bäst de vill ;D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0