Tisdag

Lång dag, feberfri dag, och en helt okej dag =)

Åkte in till 11 för att prata ihop mig med gruppen, vi ska "redovisa" grupparbetet på fredag, Olle den fina människan hade redan skrivit ihop 3 dataskrivna sidor hemma, älskar folk som inte har nått vettigt att göra ;D Hehe så den delen redan fixad, och vips resten av delen med ^^

Måste skaffa mig tv kanaler, det här går inte, ska Acke lämna mig här i 10 veckor får han stå ut med att det finns tv kanaler när han kommer hem, så det så! ska göra det på fredag efter skolan, för då slutar vi redan kl 10 så då finns det tid. Måste ta mig till skatteverket i Hallsberg med... imörn?

Nu ska jag gå och se efter om det fortfarande finns varmvatten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0