Sjuk sjuk sjuk

Jaha, förkykd som få, perfekt, tror det beror på att Acke inte är här ;D för alltid när han åkt så har jag blivit sjuk.. nåväl, denna vecka kommer han hem på torsdag, så blir inte ensam så länge!!

Thore (grannen) ringde förut, och ville ha hjälp med engelska läxan, hehe han är lite söt. Sagt och gjort, hjälp fick han. Och imorgon runt kl 6 kommer Anders och hämtar mig, ska äta pizza med mina grannar Anders och Thore imorgon! Jättefin och gulligt, dom tycker synd om mig som måste äta ensam.. tycker lite synd om mig själv också faktiskt =)

Idag känns inte som om det varit en givande dag, gjort det vanliga, ingen skola så översatte klart, läste läxa och har nu bara cirkus 50 sidor kvar att läsa, imorgon är jag också ledig, då ska det läsas klart och svaras på frågorna.
För övrigt en väldigt lugn skolvecka denna vecka, seminarium på onsdag 12-15 (frågorna ska diskuteras då), och torsdag är det bara kursinformation 13-15. Hej och hå...
Har förresten fått veta praktikplats till nästa vecka onsdag+torsdag - Geriatriska kliniken, demensavdelningen, kan bli spännande, eller det blir det! ;D

Eftersom jag är sjuk ska jag lägga mig tidigt, slänga ut Taiga, stänga in Trassla och få in den tjocka katten Popan att värma mig på =)

Pussel och kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0