PuSs

Vad heter ni? Esther och Acke (Axel)
Hur träffades ni? Åh, detta magiska internet =)
Är ni förlovade? Nejje, inte än
Bor ni ihop? Japp! I ett litet torp på landet, 700 meter till närmaste grannen!
Har ni barn? Hehe nej, inte än, det får faktiskt vänta!
Har båda körkort? Japp
Isåfall, vem kör bäst? Jag kör nog försiktigast.... ;D
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, det var soligt, somrigt och varmt =)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Acke, redan första kvällen.. fattade ingenting :P
Vem är äldst? Acke
Vilka stjärntecken är ni? Jag är iaf kräfta.. Acke är född 27 april, så leta upp om ni vill veta, för jag vet inte :P
Vem fyller först på året? Acke
Vem är längst? Jag!
Vem sjunger bäst? Haha, Acke? ^^ eller så.. jag ;D
Håller ni i handen på stan? Inte om det ska shoppas, för han hinner inte med iaf ^^
Kände ni varann innan ni blev ihop? Bara genom internätet dårå
Blev du kär i första ögonkastet? Njaaaeeeee
Har ni någon speciell låt? Inte det nej... vi lyssnar på all musik (läs ackes musik)
Har ni några "fri kort"? ?
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, Tyskland och Holland =)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Film film film, eller så gör vi något vettigt
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Kanske man kan säga, jag nära Östersund och han här (Askersund).. men jag flyttade ju till Gbg sen och då blev det närmare
Blir du lätt svartsjuk? Nejnej
Brukar ni bråka? Nej, jag brukar dock tjata på att han ska börja rensa.. och då blir han lite grinig :P
Ringer eller SMS:ar ni mest? Förr var det mer sms, nu mer ringande, Acke är inte så "haj" på sms ^^
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Alles
Brukar nån av er prata i sömnen? Hehe, det kanske händer ;D Men Acke brukar snarka, kanske räknas?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0