Mammabloggar...

Jag vet inte vad det är som är så fängslande med dom, särskilt "unga mammors" bloggar.. Men nåt är det! För jag kan inte sluta titta in på dom!
Det är faktiskt inte det att jag vill ha en själv, eller jo, klart jag vill det ;D Men kanske inte riktigt än. Är ju inte ens färdig sjuksköterska än, inte än på 3år ^^ fängslande


Idag gick väl sådär, kunde knappt höra mig själv tänka, så täppt i hjärnan, riktigt jobbigt, dumma förkylning! Men ändå godkänd dag tycker jag.
Imorgon ska jag bara in för information mellan 13-15, känns sådär roligt, men vad ska man göra hemma liksom? :P

Acke kommer hem imorgon! Vi här hemma längtar och saknar.. (:

Knuffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0