Kurr kurr kurr säger..

Trassla! Hon är så mysig, fortfarande ganska liten, men börjar mer och mer likna en katt ;D

Nu är jag ensam igen, han åkte imorse kl 04 igen.. kunde inte somna om efter det, sen kom Popan med en mus i munnen och Trassla kutandes efter.. ännu mer mys..
Så nu är jag faktiskt trött, lång dag på skolan också och kanske inte en så lärorik dag, berodde nog mest på att jag var trött och inte inspirerad :P

På onsdag&torsdag är det iaf dags för första vfu/praktiken! bara 2 dagar första terminen, men känner att det räcker faktiskt.. Jag hamnade på demensavdelningen på sjukhuset, det blir nog mysigt, om inte så är det bara 2 dagar :P Men jag tror på att det blir bra! Börjar dock 06.45, vilket betyder att jag måste ta bussen 05.45.. men sova får man väl göra vid ett senare tillfälle =)

Imorgon är jag ledig, då ska det ORDNAS TV KANALER! Äntligen! Vi åkte in till Marieberg i fredags, Acke och jag, shoppade upp hela matkassan ^^ bland annat blev det en antenn ;D vilket tydligen behövs om man ska kunna kolla på tv :P

Annars händer det inte så mycket, en visdomstand som kommer upp och lite annat smått och gott ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0