20090911

Imorgon lördag kommer min karl hem igen, det ska bli skönt =) Köpte Bee Movie idag, som han velat se i åratal ^^

Försökte mig även på att skaffa tv, men går inte att ordna via bredbandet här "inte utbyggt, och kommer nog aldrig bli" så vi får köpa såndäringa box! =D var inne på expert, och dom hade ju nåt bra.. men måste ju rådfråga Acke först.. nåväl, har jag klarat mig hittils så klarar jag mig nog till nästa vecka med utan tv =)

Passade på att laga mig kyckling(!) och potatis(!) idag, äts inte ofta de sakerna här kan jag säga.. pasta och fisk i olika former.. pasta och fisk

Nu är jag mätt och äter mandlar och väntar på tevatten.. =)

Knuffs till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0