Tisdag

Tisdag - Dagen då allt började fel

Kliva upp kl 6, vanliga morgonrutiner. starta bilen. få för bråttom - motorstopp och tada, bilen vill inte starta igen.. Gav upp och gick och la mig 40 min igen i hopp om att kunna ta nästa buss från Askersund, men icke, bilen vill fortfarande inte starta. Så nu är jag hemma istället, hemstudier kanske det kan kallas..
Fick dessutom inte elda, sotaren skulle komma mellan 13-15, men kom redan 12 när jag var ute på lång höstpromenad med Taiga, så nu brinner det och det är redan nästan 21 grader varmt här inne i köket ^^

Nu ska jag ta tag i det hära pluggandet, har slängt ut både Taiga och Trassla, Popan får vara inne i värmen, det är hon värd =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0