Rådjur är dumma

I princip varje gång jag är ute och går med Taiga ser vi minst 1,2,3,4,5,6,7 rådjur :P Saken är den att dom stannar upp i ätandet, upptäcker oss (Taiga) springer en bit, stannar upp, tittar efter vart vi är och springer vidare.. Tänk om Taiga är lös då?! Ingen chans att dom hinner undan då, hur vågar dom stanna upp och kolla efter sådär? dom kanske är så smart att dom lärt sig att Taiga sitter fast.. men jag skulle då inte våga ta chanser om jag vore ett rådjur :P

Idag gick det fint på skolan, men inte när jag skulle hem, kom till Askersund 14.15 och hade sett ut att bussen hem skulle komma 14.25, men då går den såklart bara på fredagar! Happ.. Men Lotta kom och räddade mig, tack för det!

=)

Usch vad fort det blir mörkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0