Ogenväg?

Jag kan inte komma på det, vad heter motsatsen till genväg? Finns det ens ett ord för det? Grubblade på det hela promenaden med Taiga, vid tog nämligen allt förutom genvägar, avstickade hit och dit, allt för att promenaden skulle bli så lång som möjligt.. Får så dåligt samvete om jag inte åtminstonde går 1 "längre" promenad med henne om dagen.. Vart dock ingen rolig promenad idag, för det regnade. Blöta blev vi, eller Taiga blev, jag tog ju på mig kläder ;D

Så nu har jag vardagslyxat mig lite, med en lång lång varm varm dusch + hårinpackning =D
Och sitter här nu med ett stort glas kall oboy och i pyjamas =) Lite får man unna sig ibland..

Annars har det inte hänt så mycket idag, mest deppat faktiskt, vädret + ensamhet.. Nej usch, nu ser jag verkligen framemot min minisemester hemma i Jämtland!
Fast.. jag måste ju plugga, att man undviker det dom dagar man är "ledig" och hemma från skolan fattar jag inte... ;P
På torsdag får vi tillbaka hemtentan, bara att tänka på det gör mig lite nervös. Svarade jag verkligen rätt på frågorna? Svarade jag det dom ville åt? bababa



Får mig på lite bättre humör

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0