Nya tag

Mindre chips - mera shopping

haha jo men lite sant är det, mindre snacks/godis ger mer pengar till shopping. Den dära vinterjackan jag skrev om förut har iofs Acke lovat mig.. men nya skor då? kanske nån tröja eller så? =)
Åker ju hem nästa måndag, upp till Jämtland, och då kan man ju passa på att ta med lillsyrran på stan och shoppa lite, ja!

Skolan går bra! bra bra bra känns det som att det går nu, är en tråkig kurs vi går igenom nu men den tar ju snart slut, får ta tag i tenta pluggandet bara =D

Väldigt tråkigt att vara ensam igen, men han har lovat att försöka komma hem tidigt den här veckan med och det är snart slut med det där jobbet "och aldrig mer" hehe.. det blir skönt =)

Så sitter här nu och försöker fila på en fotokalender, är faktiskt väldigt roligt, och jag hoppas att det inte är SÅ noga =P



Juli

Visst ser det härligt ut? Och jag som brukade längta till vinter.. kanske blev snett nånstans när man flyttade söderut, här finns ju ingen riktig vinter att tala om. Tur att man kan åka hem till Jämtland när vintersuget kommer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0