Felaktig länk

Är det något fel? Visst det är hur tråkigt väder som helst ute, regnade imorse, är kallt och lite deppat.. men nu har mina 3 husdjur sovit från kl 9-13.. plus att dom då sov hela natten med antagligen. Jag klagar inte, nej nej, det är så mysigt när dom ligger där och snoozzar ;D Men.. undrar lite bara

Jag eldar på för fullt, det var 4 grader ute när jag vaknade, men nu är det så varmt här inne så jag vågar ta av mig extra tröjan :P

Hemtentan är klar! Får nog titta igenom och ändra och se till så att jag verkligen svarat på frågorna men.. det kan vi göra ikväll =) eller lite senare. Min fina man Acke kommer ju hem ikväll, det är efterlängtat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0