1 poäng..

27 poäng fick jag, 28 var VG... nejnejnej så väldigt typiskt mig! Alltid, jämt och ständigt denna lilla gräns som inte riktigt nås över. Är glad över att jag fixade den, satt där när läraren gick igenom svaren innan vi fick igen hemtentan och tänkte på allt som jag trodde mig svarat fel på.. Men nu, är jag mest sur över den där lilla dumma poängen. Men det är väl inget dom kollar efter sen när man är klar sjuksköterska antar jag ;D

Nu är Acke hemma, han "vilar" framför tv:n.. Jag ska duscha! Imorgon ska grupparbetet bli klart! Vi hann väldigt långt idag, imorgon är det bara att piffa till och skriva det sista, nästa vecka väntar alltså en vecka med ledighet (tentaplugg^^) i Jämtland. Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0