Uppsala imorgon!

Hemma och eldar, det har snöat hela dagen ;P Dock är det plus 1 grad, så det smälter typ på en gång.. kan det inte bli åtminstonde -1 så man slipper slasket? ...

Tentan idag gick fint, iaf kändes det som det.. klarade den iaf, det är jag säker på ;D och känner att jag är mer än nöjd med ett G på den här dumma, tråkiga kursen :P

Imorgon flyr jag och Taiga till Uppsala, Gubben min är i Göteborg på mässa och säljer förhoppningsvis massor med bullerjans!
http://www.bullerjanvarmecenter.se/Bullerjanvarmecenter/Hem.html - där finns till och med en bild, hehe
Som sagt.. istället för att sitta här och dega flyr vi lite, får hoppas bilen håller bara, lät lite konsigt när jag åkte hem... men kolla oljan bara sen ska det inte vara några problem =D hoppas

Har jag förresten nämt att det snöar?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0