Inte riktigt

Har ni ibland känslan av att inte riktigt vara med? Inte hänga med i vad man gör liksom... jag är som bortkopplad men fungerar ändå. Känner mig alltså inte riktigt 100 idag, men det går bra iaf.. Acke är iväg på nått jobbmöte, tog på finkläderna imorse och stack iväg, han är ju VD ;D
Så jag har roat mig med att underhålla Taiga lite, vi har åkt till Askersund och gått i elljusspåret idag + handlat socker, fisk, messmör och bananer :P

Dessutom stod det 5 rådjur på våran gräsmatta vid lunchtid idag och åt äpplen, och alla vet vad det betyder?! Jo! Att lodjuren och vargarna inte riktigt har hittat hit till skogen än... Uppskattat!




Jag borde sätta mig med fysikboken... men.. inte riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0