Ingen restaurang

Blidde inget restaurangbesök idag.. lika bra det.. onödigt dyrt kanske, blev en pizza istället... usch känner mig så väldigt mätt i magen.. måste börja tänka på vad jag stoppar i mig igen, dessutom måste vi hålla våran matbudget på 3000 spänn/månaden igen.. varit lite dåliga på det när Acke varit i Norge, inte direkt så att jag åker och storhandlar alldeles själv. Men nu är det ändring! igen

Nu sitter jag här med en systemets platskasse på huvudet igen, färgning på G, enbart kopparrött den här gången, blir nog hur bra som helst ska ni se ;D Ska köpa svart hennafärg till Acke också, så att han blir lite stilig =)



Duscha ur håret, Vem kan slå Filip och Fredrik, kvällspromiss med Taiga och sedan läggdags! Nightynight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0