I stugan igen

Taiga är så trött så trött, men det förstår jag, hon har nämligen sprungit och lekt i stora hundhagar i Uppsala med Valle, åh vad hon tycker det är roligt att få springa. Det har varit en jättebra helg för henne!



Nu, efter 3 timmar har jag fått upp temperaturen till 20 grader i köket, var 13 när jag började... usch. Nu är jag verkligen hur less som helst på att Acke inte är hemma, och inte kommer hem förns på torsdag. Pengar är bra men jag har så väldigt väldigt tråkigt på kvällarna.. datortvdatortvdatortv
Så jag är egoistisk och vägrar låta han jobba i Norge igen.. så det så! Var liksom inte det här jag hade tänkt mig när jag flyttade in hos honom..


Imorgon börjar den nya kursen: Medicin A, Fysiologi med Anatomi. Äntligen något som är roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0