3 November

Tråkiga dag, pluggat bara vilket iofs behövs men det är fortfarande tråkigt.. Ska fortsätta plugga sen framför tvn hade jag tänkt mig.. Har imorgon på mig också sen smäller det (tenta) på torsdag, känner mig fruktansvärt lugn och vet inte om det är positivt eller negativt :P
Taiga har också tråkigt, märks att hon saknar Acke.. Men vi ska iaf fly på fredag till Uppsala, Joel, Maria och Valle (!), så dår får hon nån att leka med och jag får nån att umgås med =) Toppen

Msn strular också, kanske datorn med? Upptäckte nyss att min dator tror att det redan är 2 december. Virus? Yes =)
Installerat nytt virusprogramm nu och installerat om msn.. men det går fortfarande inte att logga in, Grejtans nej nej nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0