Stackars mamma

Hehe ja, ibland får jag till det.. hade planerat att vara vid skrivsalen i tid.. eftersom det är Mamma som ska göra massa tentor, så tänkte det kunde vara trevligt och bra.. men då kom naturligtvis inte bussen och vi fick hoppa på en annan och byta + gå en längre bit ;D Så det slutade med att vi var där 5 minuter innan kalaset började.. Men nu sitter hon iaf och tentar. Bara det att hon stressar upp sig så fint
- Är det långt kvar?
- Nej då, vi ska bara upp dit..
- Ojdåå...

Iaf så är jag hemma själv en stund nu, ska diska lite och duscha.. Sen om ett tag ska jag åka och hämta upp Mamma min och vi ska ta oss till Slottsskogen och mysa =)
Inte för att det går normalt med bussar idag men.. vi kan nog ta oss fram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0