Sega

Seg seg seg.. sov när jag kom hem idag igen.. skulle bara blunda lite (som alltid) och vaknade upp halv 11, inte så farligt som 12 som et brukar vara iaf.
har ju så mycket på listan idag, en är iaf avklarad, skicka iväg läxan. Så nu är det bara att skriva talet och öva på det kvar och översätta en massa =/ och handla.. vilket jag ska göra strax, känner för att komma ut i luften lite innan jag låser in mig..

Annars så hade jag en fin helg ;D Valborg var enbart mysig, pizza och mys och sen minns jag inge mer ^^ hehe
Vi/Acke tog fram vattenpipan med och sen låg vi där i gräset på första maj =) Och senv ar det Shure Brothers i Linköping som gällde, inte så svängigt som det brukar vara men okej då =)

Vi såg en massa motorcyklar när vi köpte pizza inne i staden Askersund på valborgsmässoafton, och hamnade mitt i dom när vi tog vägen förbi torget hem ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0