Försening

"Ja mina damer och herrar, då är vi snart framme i Göteborg.. och här i Västerås blir det byte till.."
Eeeh.. han var faktiskt ganska underhållande. Men tycker synd om alla som försökte förstå hur dom skulle byta och åka istället eftersom tåget var drygt en halvtimme försenat..

Om typ en timme ska jag ta mig iväg till skolan, blir tenta först och lektion sen, lång dag alltså.. Fast jag har juh mig själv att skylla där ^^ Sen tar jag nog bussen till affären, måste ju fylla på förråden innan Mamma kommer på torsdag så att det ser bra ut ;D Skötsam flicka, japp japp

Städa och tvätta måste jag göra med, onsdag blir officiell fixar dag

Pussel och Kräm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0