Verkligheten

just nu känns det som om man lever någonannanstans.. men kan bero på att jag är trött och småförkyld ;D

Jaja, jag är hemma i Gbg igen iaf.. efter att ha fått väntat 1 1/2 timme på tåget i Hallsberg, gud vad skönt det är egentligen att inte jobba på sj längre, minns alla fina människor som ringde och klagade på att tåget jämt var försenat :P

Nyss varit iväg och handlat lite förnödheter, det var faktiskt ganska tomt i kylskåpet.. men nu kan det ätas igen! Jag ska bara duscha först.. och kanske städa köket lite.. minns inte att det såg ut såhär när jag åkte härifrån?! Men det är ju ganska skönt att ha de hygieniskt runt omkring sig så får väl offra mig.

Och läxan inför ikväll är redan gjord! Kanske inte så bra gjord men det får duga.. koncentrerar mig på att klara tentan på lördag istället, känns på nått sätt viktigare (:

Hittade världens godaste youghurt i affären, sån där efterrätts youghurt dom har i Tyskland :P var smart att inte köpa det.. tyckte jag då.. Nu känner jag mig mer osmart.. Usch

Hehe nej, nu ska jag in i duschen och vakna till, det här går inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0