Tacos på fredag =)

Idag lagade jag Tacos åt herrskapet =) Vilket var: Mig, Acke och Stoffe.. Acke och Stoffe håller just nu på att montera upp lampor i köket.. bygger och borrar lite.. tidigare sågade dom :P Jag håller mig undan lite faktikst, skulle bara känna mig ivägen. Kan berömma dom sen över hur fint det är/blir ;D

Det blev som sagt ingen helg med Dessi, hon är hemma i sthlm och dödsjuk ^^ hehe nej men vi ses ju i Påsk istället, och då har dom ju en liten liten liten valp med sig med =D
Sen får vi väl hoppas att dom tar sig hit en helg efter påsk istället då, med valpen =)

Nästa helg har jag tenta i världens tråkigaste ämne enligt mig själv, Litteraturhistoria B.. men om jag pluggar på riktigt och mycket så slipper jag det juh sen, jag är så smart =)

kanske ska förlora lite mer i min nya hobby,,, betapet ^^

Pluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0