regn...

Det regnar.. har regnat sen jag kelv upp. Tänkte ju vara duktig idag med och jogga, men när det spöregnar är det mindre roligt =/

Har tagit mig iväg iaf och köpt kursbok till Mammsen som ska börja läsa holländska ;D Och köpt 3 st strumpor på HM, woow ;D

Nyss proppat i mig Falafel! Ska försöka översätta lite nu innan det är dags att ta sig iväg till jobbet. Jobbar kväll + natt och får vakna och ta mig iväg från jobbet kl 8 imorn bitti för då kommer nästa assistent. Planerar redan att somna om lite hemma ;D

Tittade igenom massa gamla bilder igår, eftersom tvillingbror miin undrade om jag hade någon bra på honom, vilket jag tror att jag inte hade ^^ Men iaf...

Gammal bild:

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0