Oh Happy Day

Jag lyckades med undret igen, somnade en stund på soffan när jag kom hem, ända till kl halv 12.. känns inte bra men känns ändå skönt ;D

Nu har jag iaf lyckats med att få iväg kursmaterial till Mamma, 172 kr, men hon betalar tebax så =)

Borde försöka göra läxan ikväll med, så jag slipper göra det i helgen, men inspirationen vill inte riktigt infinna sig.. den kanske gör det senare ikväll?

Ärtsoppa till Esther! Kan man äta billigare?! Plus att det faktikst är gott och större plus nyttigt

Imorgon ska jag ta tåget till stora samhället Axsjö (eller tåget går bara till Hallsberg) :P

Pussel och Kräm!



Kommentarer
Postat av: dess

jäklar vad du ränner omkring då ;D

2009-03-04 @ 20:09:29
Postat av: M

Ja, det vore askul att ses då =) Men när är påsk? Jag är lite smått förvirrad jämt jag. Haha =) Kramar om dig vännen <3

2009-03-06 @ 11:52:44
URL: http://lightblue86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0