Ny tenta

Jaha, bara för att jag klarade litteraturhistorie tentan betyder det inte att jag kan ta det lugnt nu ;D Nej nej, på onsdag är det dags igen kom just på, när jag fick ett mail från min lärare som påminnde oss, att det är tenta i moderna litterära trender nu på onsdag 17-19.. Guuuud
Okej, inte världens största tenta så inte jättemycket att plugga.. men man måste juh fortfarande plugga.. kanske kan försöka få VG nu när det ändå inte krävs så mycket :P Ja vi får se.. pluggas ska det görs ikväll iaf, efter lektionen =)

Nu måste jag ta ur den sista tvätten ut torktumlaren, det blir rätt mycket tvätt när man är själv och inte tvättar så ofta :P

På fredag är det assistentträff! Plus att Acke kommer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0