I stugan igen

Ja, så sitter man här, och snyrvlar och hostar samtidigt som man river ur halsen, igen =) Men det är väl bättre att sitta här och smitta ner Acke än att sitta hemma i en tom ensam lägenhet och smitta ner sig själv, hehe

Jag har faktiskt tagit med mig alla läxböcker, känner mig inte så jättepepp just nu men.. det kommer i framtiden

Nyss vaknat och tagit mig ut för att hämta 2 (!) omgångar med ved, så nu eldas det.. te är på väg och funderar på att äta mer frukost än youghurt =)
Så det här kommer ordna sig! Frisk ska jag bli. Har redan bestämt att efter det här har jag varit tillräckligt med sjuk för iår

Och på fredag (imorgon!) kommer ju Dessi med, vi ska gå på Ikea =) håhå kanske ska skriva upp en lista på vad jag ska titta efter, annars blir det juh bara massa skit :P

Igår när jag tyckte extra mycket synd om mig själv beställdes det lite kläder, från HM av alla ställen ^^




Sommar till mig snälla =)

Kommentarer
Postat av: dess

åh aaaaaaaaaaalltid nåt emellan... men esther... beställ en omgång till från h&m o jag tror det går bra ändå ;)

2009-03-12 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0