brist på aktivitet ^^

Hur gammal är du om 5 år? 26, nästan 27.. Ser jag framemot ;D
Hur lång är du? 1,69
Senaste filmen du såg? Horton! :D
 Föredrar du att ringa eller skicka sms?Sms är gratis :D
När såg du din mamma senast?åååh min mamma.. jättelänge sen.. när jag var hemma över jul/nyår
Vilken ögonfärg har du? blå blå
När vaknade du idag? minns inte riktigt.. runt 10 tror jag =)
Vilken är din favoritplats? Sommar, sjö, brygga =)
Vilken plats föredrar du minst? Klassrummet
Var tror du att du bor om 10 år? Antaglien i Axsjö, om allt går som det ska =)
Vad skrämde dig om nätterna som barn? Björnen i skogen..
 Vad fick dig verkligen att skratta senast? antagligen nått roligt ;D
Hur stor är din säng? 120 cm stor madrass :D
Har du stationär eller bärbar dator? Laptop
Sover du med eller utan kläder? Det beror faktiskt på ^^
Hur många kuddar har du i sängen? 3! plus massa gosedjur (:
Hur många städer har du bott i? Göteborg = 1
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren, helst skor och sockar på vintern (ute) =P
Favoritglass? Daim glassen är för god =)
Vilken är din favoritefterrätt? Vla!
Vad tycker du om kinamat? Går att äta.. kan va rätt gott =)
 Tycker du om kaffe? Yes yes, men jag är inte beroende ^^
 Vad dricker du till frukost? Juice, te, vatten, brustablett.. brukar blanda lite friskt =)
Vilken sida sover du på om natten? Längst in, farligt annars =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0