Städa och grejja

Nej men, jag är sjukt trött, kan bero på att jag jobbat i princip hela tiden de senaste 3 dagarna.. men äsch, det finns kaffe och jag är fortfarande ung enligt Mormor så hej och hå ^^

Igår fyllde vi år, alla kom ihåg, var lite orolig för storebror där ett tag men det trillade in ett sms på kvällen ^^ Jag bjöd Sofia på tårta/bakelse och hon hade köpt körsbär till mig, slapp jobbarkväll med tv och film blev det. Fruktansvärt okej ;D

Nu har jag putsat fönster och ska väl ge mig på ugnen snart kanske. Börja småpacka in saker med, måste ner i källaren och hämta mina kartonger, puuuh

 

Och snart ska jag dit! till Aalsmeer och huset Pappa växte upp i =) Myspysmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0