Happy Birthday to us =)

Idag fyller jag och tvillingbror 22 år, dubbelsiffrigt ^^



Har ingen bra bild på oss, det ska ordnas ;D

Jag är trött! Jobbat 2 kvällar + nätter i rad nu, och ikväll + inatt blir det 3:e i raden.. men det gör inget! det är faktiskt ganska mysigt och jag har nåt att göra + att jag bara har 2 pass kvar =)
Just nu är sista tvätten i torktumlaren, imorgon ska jag börja bära upp flyttkartonger och börja packa ner saker, rensat har jag redan gjort, garderob och sånt. På fredag kommer förhoppningsvis Acke ( om han hittar hit ^^ ), vi ska hinna med LISEBERG iaf, nåt mer mys med kanske.. 

Overkligt



Åhå var jag tycker om den där bilden!

Haha

Kommentarer
Postat av: Dessi

grattis på er båda =D

2009-06-23 @ 14:49:14
URL: http://eyebrowet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0