E-type

E-type är i högtalarna just nu, bara en slump jag lovar ;D

Min lägenhet ser så tom ut! Allt är nerpackat, allt förutom köket, garderoben och det jag behöver i badrummet... Har också varit duktig och torkat ur skåpen som är tomma.

Jag vet inte om jag kan plocka undan så mycker mer faktiskt, lite mat och sånt men, har bara 1 flyttkartong kvar så måste vänta på Acke för nästan allt som är kvar ändå. :P

Tokvarmt och tokblåser ute. Jag skulle velat ligga ute och bara steka och dö, men då bränner jag mig, och det gör ont.. så det blev bara en halvtimme med det.. kan roa mig med att översätta och plocka lite till..

Imorgon jobbar Esther sitt sista schemalgda pass hos Sofia, det är sorgligt.. men jag kan nog hoppa in lite i framtiden, är ju som sagt bara 2,5 timmar med tåget ;D





Nu ska jag ta mig något att äta! Slå på tv:n lite kanske, vila lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0