Det var det..

Kom ganska så nyss hem från jobbet, sista riktiga schemalagda passet som personlig assitent åt Sofia. Sorgligt ja, men det ska bli så otroligt mysigt att flytta till Acke, men samtidigt kommer jag sakna Göteborg, mitt jobb och livet här helt enkelt..
Men nu är det dags att pröva på något nytt ;D
Jag gav Sofia en vattenpipa! Hon tyckte om den så mycket, det gör mig glad :D hehe

Och det är tokhett, egentligen ska man vara ute, men mina fötter är INTE överens med mina skor just nu, måste dona och ordna andå så..

Och ni får faktiskt förlåta mig, men jag är inte så bra på att sörja Michael Jackson, ja det är synd, ja han var bra men, känns inte som om jag bryr mig särskilt mycket

:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0