Operation hålla formen

Tillbaka efter en promenad med Taiga och Lilly runt byn, frukt till lunch och sen blir det köttfärspaj till middag! med vla till efterrätt ( den måste ju ätas upp ^^)
Men tanken är iaf att vi ska gå en långpromenad varje dag, äta nyttigt och sånt, nytt liv brukas det kallas, men den här gången får man unna sig något gott då och då, behärskning ^^

Jag och Lilly var till byggakuten i Gällö imorse, hämtade några färgkartor, det ska målas om i rummet nere i källaren och i hallen! Knallgult i källaren, vad tror ni om det? ;D hehe åh så roligt. Och någon mer neutral färg till hallen, typ sand eller så, blir fint (:

Ikväll vill jag vara hemma hos Acke, ikväll har Anders sin sommarfest, ikväll kommer alla dansa till Blue Pearls och vara hur glada som helst, det kommer vara jättemysigt, och jag kommer sitta här och somna i soffan till en film. Men jag har ju valt det själv så ingen mening att deppa, det kommer fler år, fler fester och fler stunder :)



Men roligt skulle det vara..


Hitta på något vettigt?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0