Mormor och Morfar

Jag tycker om min mormor och morfar, dels för att dom är just momma och moffa, sen har dom alltid fika när man kommer =) Och jag lyckas alltid säga till mig själv att jag inte ska äta så många kakor.. kanske.. sen.. äter jag många kakor iaf :D man vet ju aldrig när man kommer få äta kakor igen liksom ^^ hehe
Men det är gott

Nu är vi hemma (jag, cattis och jacob) Cattis sitter vid datorn uppe, jag här nere i soffan vid min laptop och jacob sitter och spelar på min mobil.. men vad ska man annars ta sig för när det är så tråkigt dumt väder..?

Vi har dock handlat färdigt färdkost tills på FREDAG! För då åker vi ner till HOLLAND! eller.. Helsingborg först, sen Bielefeldt där även LILLY befinner sig.. och sen Aalsmeer nångång tis-ons kanske =) yesyesja




Katrin kommer kanske sen, cattis och kattis är alltid så fnittriga när dom är tillsammans, det är sköj ;D



Kanske inte världens bästa bild, men där är dom - Moffa och Momma
=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0