Han har åkt

Jaha, ensam.. fast inte riktigt, tur att jag har lillkissen här som kan sprida lite glädje och så jag har någon att tänka på.. Annars skulle jag nog bila upp till jämtland på en gång :P Är inte så väldigt bra på att vara ensam.. iaf inte nu när jag nyss flyttat in..

Imorgon ska jag och Ackes mamma ta med lillkissen till Ackes kompis Andre som ska få vara kattpappa tills Acke kommer hem igen från SummerJam och Tyskland på tisdag. Undrar vad jag ska göra idag? städa lite.. plocka lite.. göra fint och försöka jobba nåt.. ut och sola kanske? =)

Nej nu får jag försöka rycka upp mig, sitter här och äter jordgubbar till frukost och lyssnar på Winnerbäck.. klockan är snart halv 12 och jag har inte hunnit med mycket, skönt ja men nu är jag ju ensam i huset och kan göra som jag vill ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0